2013. február 23., szombat

Bármennyire is jó barátom vagy, bármennyire is szeretlek, el foglak engedni.Önzőség volna, ha visszahúználak. Ezt teszem mert ez a helyes. Elvárják, hogy helyes döntéseket hozzak, mert valahogy mindig lecsúszok a jó útról. És tudod mit? Van ami számít az életben, ez nekem nagyon is számított. Mert nem érdekel, hogy elhagynak az emberek, de ez más. Rólad nem gondoltam volna. Tudom, hogy nem tehetem azt ami nekem jó, amitől én vagyok boldog. Megszoktam, hogy folynak a könnyeim, már nem fáj. Régóta nem. Ha engem valaki elhagy, örökre tűnjön el. Csak ígérd meg, hogy soha nem felejtesz el, akkor soha nem lesz vége igazán. Most utoljára, elmondom a nagy titkom: a tiltott gyümölcs sokkal édesebb. Ezért esnek folyton bűnbe az emberek.





Azt kérdezted, hogy hiányzol-e nekem, amikor nem vagy itt. Próbáltam mosolyogni és elviccelni az egészet, mert nem akartalak megkedvelni téged. Nem tudom, te mit feleltél volna, de mikor nem kerestelek, és te sem írtál, azzal megkaptam a választ. Egyszerűen nem érdekel, csak tűnj el az életemből. Nincs szükségem egy olyan emberre, aki nem jön, amikor szükségem van rá.

(engicrazydreamworld.blogspot.hu)