2012. július 16., hétfő

Egyszer elkezdett hasítani a szívem. Valami rádöbbentett arra,hogy sosem fog elmúlni a múlt.Akárhány darabot is kitépett belőlem az élet során, mindig lesz egy kis szünet. Egy kis szünet, arra, hogy átgondoljam azt amit tettem...akkor szükségem volt rá. Hogy elhitessem magammal, azt amilyen helyzetben élek, annak a következménye, hogy átgondoltam a múltam. Minden olyan fájdalmas mikor rádöbbenek arra, hogy a napokkal embereket vesztettem el az életemben. Volt aki hónapokig ott volt mellettem, de pár napra már hűlt helyét nem találtam. Elkellet fogadnom a folyamatos hasító érzést...Túlságosan is ragaszkodom azokhoz akiket megszeretek, azokhoz akik azt mondják, hogy 'sosem foglak itt hagyni, itt vagyok melletted'. Már semmit nem jelentenek nekem ezek a szavak...Aki ezt mondja, tudom, hogy pár hónap múlva nem látom. Mindnek csak addig van értelme míg te meghallgatod őket...Persze lehet rosszul fogom fel ezt a dolgot. Azért jönnek ezek az emberek az életembe, hogy megtanuljam, hogy milyen az ha fáj valakit elveszíteni. Hogy katonásan eltudjam viselni, ha valaki ott van mellettem és ott hagy.Jönnek új emberek helyettük, akik úgy gondolják ezt mint én. Akkor egy pár pillanatra boldog lehetsz, hogy nem vagy egyedül.,de ott vannak a barátaim...ők olyanok mint egy jó sör...Folyton iszod de mindig tartogatnak valami meglepetést.Ők tudják mikor van rájuk szükségem, de végig tűrik amit csinálok...és tudják mit miért nem kérdezgetnek folyton. Egy "idegennek" nehezen nyílok meg...de még is elmondom amit tudnia kell..reménykedem, hogy ő ezt megérti. A világ olyan mint egy közönség. Folyton azt nézik mit lépsz, mit teszel bizonyos dolgokra. Ha nem úgy csinálod mint az elvárás nagy ideáljai, akkor máris újjal mutogatnak rád. Én azt hiszem így gondolom...Megfelelni nem fogok mások miatt,de elfogadom a véleményeket,de így jó..Most így egyedül...Majd ha valaki megérti, akkor vele boldog leszek...Boldog addig amíg nem jön egy másik, aki miatt egy életre boldog leszek,de most egyedül nézem odafent a csillagokat,de egy dolgot megjegyeztem, még ha egyedül is maradok.Csak az a lényeg, hogy "mindig maradj boldog".Ha néha nem sikerül fogj meg egy nagy korsó sört és hívj fel egy barátot.